Getty Images en Tribe of Noise helpen samen artiesten aan meer business

16 februari — Getty Images, een van 's werelds grootste producenten en distributeurs van digitale content kondigt vandaag de samenwerking aan met muziekcommunity Tribe of Noise. De zogenaamde ‘Tribe of Noise Tour Around The World’ is de kick-off van deze samenwerking, en heeft als doel artiesten van Tribe of Noise te linken aan de klanten van Getty Images Music. Wat de kersverse partners hiermee willen bereiken, is lokale rechtenvrije muziek aanbieden die perfect aansluit op de wensen van Getty's klanten.

oktober 2011

1. okt 10

White Bull Summits maakt winnaars van de Bully Award 2011 bekend

White Bull Summits (http://www.whitebull.com), leiders van het Europese innovatie ecosysteem, hebben vandaag de winnaars van de Bully Awards 2011 bekend gemaakt. De prestigieuze Bully Award wordt jaarlijks uitgereikt aan Europese bedrijven die aan de top staan op het gebied van technologie, media en telecommunicatie.

januari 2011

1. jan 06

Beam lanceert het "nieuwe" digitale muziekalbum in Nederland

Volgende week wordt op het Eurosonic Noorderslag congres in Groningen een compleet nieuw bestandsformaat voor muziekalbums gelanceerd: Beam. Met Beam worden muzikanten in staat gesteld om naast muziek, actuele informatie uit te wisselen met fans.

november 2010

1. nov 02

GoAnimate en Tribe of Noise lanceren wereldwijde muziekvideo competitie

Het eerste gezamenlijke project van GoAnimate (Verenigde Staten) en Tribe of Noise (Nederland) is een feit. Doel van de vandaag gelanceerde competitie is het online creëren van een serie hoogwaardige muziekvideo's. Getalenteerde muzikanten en componisten werken samen met potentieel zeshonderdduizend animators door de twee platformen online te koppelen.

oktober 2010

1. okt 11

Tribe of Noise: De Nederlandse radiomarkt heeft meer toekomst dan je denkt

Op het mediapark in Hilversum vindt morgen het iMMovator Cross Media Café plaats met deelnemers uit de omroep, internet technologie en mobiele industrie. Inzet is het delen van kennis, ervaring en ideeën over de toekomst van de Nederlandse radiomarkt. Navelstaarders en pessimisten mogen thuis blijven.